з особливими
потребами
в загальноосвітній школі інклюзивної орієнтації
Сучасному
етапові розвитку системи освіти властиве посилення уваги суспільства до проблем
навчання й виховання дітей з особливими потребами. Водночас освітні заклади не
можуть знижувати рівень вимог до
них. Тому для
всебічного розвитку цієї
категорії дітей необхідно
створювати спеціальні умови, в
яких реалізувалися б
специфічні завдання їх
навчально-виховної діяльності.
Необхідна така
система освіти, яка
забезпечила б належний
рівень сформованості в
учнів з особливими потребами
соціальної позиції, можливість повноцінно жити і працювати в суспільстві.
Модель
соціально-педагогічної діяльності школи перебуває поки що у стадії формування.
Вона складається із двох
взаємообумовлених частин: внутрішньої
і зовнішньої. До
основних напрямів першої
відносять: діагностування, здійснення соціального виховання, загальне
керівництво соціально-виховною
діяльністю, захист та
охорона прав дитини.
Зовнішня
соціально-педагогічна діяльність створює
можливості для застосування набутих у школі знань, умінь і навичок, досвіду
емоційно-чуттєвого ставлення до
світу та творчої
діяльності у реальному
житті в активній
просоціальній діяльності...дивитись далі.....
Презентація "Діяльність соціального педагога із супроводу молодших школярів" ...дивитись тут...
Презентація "Діяльність соціального педагога із супроводу молодших школярів" ...дивитись тут...
Комментариев нет:
Отправить комментарий